Zamknij

Mechanik samochodów osobowych

Nr oferty: StPr/25/7915Dodane przez: FIAT CLUB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: ŁUKASIEWICZA 3, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
: Współpraca z mechanikiem przy naprawie samochodów osobowych. Drobne prace konserwacyjne (odmalowywanie ściany, wymiana oświetlenia). Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-16:30 (zgodnie z grafikiem ustalonym z pracodawcą).
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 21.10.2025
: od 6 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: FIAT CLUB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: ŁUKASIEWICZA 3, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Osoba do kontaktu:
Numer telefonu: 501 376 796
E-mail: [email protected]
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: -
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Współpraca z mechanikiem przy naprawie samochodów osobowych. Drobne prace konserwacyjne (odmalowywanie ściany, wymiana oświetlenia). Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-16:30 (zgodnie z grafikiem ustalonym z pracodawcą).
StPr/25/7915
data rozpoczęcia pracy od 21.10.2025
wynagrodzenie od od 6 000 PLN

Współpraca z mechanikiem przy naprawie samochodów osobowych. Drobne prace konserwacyjne (odmalowywanie ściany, wymiana oświetlenia). Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-16:30 (zgodnie z grafikiem ustalonym z pracodawcą).
StPr/25/7916
data rozpoczęcia pracy od 21.10.2025
wynagrodzenie od od 6 000 PLN

Naprawy pojazdów samochodowych różnych typów i marek, obsługa techniczna pojazdów, dokonywanie operacji demontażowo-montażowych podzespołów. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:30-15:30.
StPr/25/7880
data rozpoczęcia pracy od 20.10.2025
wynagrodzenie od od 5 280 PLN

1. Branie bezpośredniego udziału w działaniach ratowniczych w czasie pożarów, klęsk żywiołowych lub likwidacji miejscowych zagrożeń w ramach określonych obowiązków służbowych. 2. Utrzymywanie powierzonego sprzętu, odzieży osobistej i mienia w czystości oraz pełnej sprawności technicznej. 3. Pełna znajomość danych taktyczno-technicznych sprzętu oraz środków będących na wyposażeniu JRG, prowadzenie pojazdów służbowych zgodnie z posiadanymi uprawnieniami oraz wydanymi dyspozycjami przez przełożonych. 4. Obsługa sprzętu i urządzeń będących na wyposażeniu oraz znajomość posługiwania się danymi radiowymi i sygnałami rozpoznawczymi stosowanymi w PSP. 5. Dokonywanie konserwacji i napraw sprzętu. 6. Utrzymanie czystości pojazdów, sprzętu oraz pomieszczeń. 7. Niezwłoczne meldowanie przełożonym o wszelkich usterkach, uszkodzeniach i innych przyczynach uniemożliwiających wyjazd lub pracę nadzorowanych pojazdów i urządzeń. 8. Zabezpieczenie przed osobami postronnymi pojazdu, urządzeń i dokumentacji stanowiącej ich wyposażenie. 9. Aktywne uczestnictwo w szkoleniach zawodowych, doskonalących i ćwiczeniach, 10. Pełnienie wyznaczonych funkcji w ramach służb wewnętrznych. 11. Utrzymanie wymaganej sprawności fizycznej oraz uczestniczenie w okresowej ocenie sprawności fizycznej. 12. Przestrzeganie zasad i obowiązków w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy. 13. Poddawanie się okresowym badaniom lekarskim i specjalistycznym. 14. Wykonywanie innych czynności służbowych zleconych przez przełożonego.
StPr/25/7866
data rozpoczęcia pracy od 01.01.2026
wynagrodzenie od od 6 156 do 6 500 PLN

1) prowadzenie spraw osobowych pracowników związanych z nawiązaniem, zmianą, rozwiązaniem lub wygaśnięciem stosunku pracy oraz sporządzanie dokumentów w tym zakresie, 2) prowadzenie dokumentacji związanej z zawarciem umów cywilnoprawnych, 3) prowadzenie procedury naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze Ośrodka, 4) wystawianie pracownikom delegacji służbowych i legitymacji służbowych, 5) bieżące prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, 6) nadzór nad przeprowadzaniem okresowej oceny pracowników, 7) przygotowywanie dla pracowników skierowań na badania okresowe, kontrolne i wstępne, 8) zgłaszanie w programie Płatnik do ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników i zleceniobiorców oraz członków ich rodzin, a także wprowadzanie korekt i wyrejestrowywanie, 9) prowadzenie dokumentacji związanej z wolontariatem, stażami oraz praktykami zawodowymi, 10) prowadzenie odpowiedniej dokumentacji w zakresie Pracowniczych Planów Kapitałowych i jej archiwizowanie, 11) sporządzanie okresowych sprawozdań, 12) prowadzenie dokumentacji związanej z ZFSŚ, 13) archiwizacja dokumentacji kadrowe, 14) obsługa finansowo-księgowa rachunków wyodrębnionych do prowadzenia operacji finansowych ze środków PFRON , programu Aktywny Samorząd, 15) dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych, 16) sporządzanie sprawozdań finansowych i budżetowych, 17) zastępstwo na stanowisku ds. płac, 18) należyte przechowanie i zabezpieczanie dokumentów księgowych, ksiąg rachunkowych oraz sprawozdań finansowych
StPr/25/7860
data rozpoczęcia pracy od 02.11.2025
wynagrodzenie od od 5 100 do 6 200 PLN

Praca przy ociepleniach budynków, prace wykończeniowe kartongips na stelażu. Praca od poniedzialku do soboty, w godzinach 7-17 (zgodnie z grafikiem).
StPr/25/7850
data rozpoczęcia pracy od 16.10.2025
wynagrodzenie od od 14 000 do 20 000 PLN

1.Obsługa kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta powiatowego i jego zastępcy, 2. Prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej, 3. Sporządzanie pism merytorycznych na potrzeby prac sekcji oraz wykonywanie projektów dokumentów, 4. Prowadzenie archiwum komendy powiatowej i spraw związanych z archiwizacją dokumentów, 5. Nadzór nad prawidłowym korzystaniem z urządzeń przez funkcjonariuszy i pracowników Komendy, 6. Organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem komendanta powiatowego, 7. Współpraca z komórkami organizacyjnymi Komendy, 8. Organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej, 9. Realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla komendy powiatowej, 10. W przypadku nieobecności kierownika sekcji ds. organizacyjno-kadrowych wykonywanie zadań w ramach jego zastępstwa. Praca w systemie codziennym w godzinach 7:30-15:30.
StPr/25/7828
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2025
wynagrodzenie od od 4 850 do 6 000 PLN

- diagnozowanie środowiska, - organizowanie i prowadzenie pracy socjalnej w wyznaczonym rejonie działania, - opracowywanie indywidualnych planów zaspokajania potrzeb osób w trudnych sytuacjach życiowych. - udzielanie informacji, wskazówek i pomocy w zakresie rozwiązywania spraw życiowych osobom, które dzięki tej pomocy będą zdolne samodzielnie rozwiązywać problemy będące przyczyną trudnej sytuacji życiowej, skuteczne posługiwanie się przepisami prawa w realizacji tych zadań, - przeprowadzanie wywiadów środowiskowych i kompletowanie dokumentacji do podjęcia decyzji administracyjnych w sprawie udzielania pomocy świadczeń z pomocy społecznej, - organizowanie pomocy finansowej, rzeczowej i usługowej, - wspieranie rodzin, w których występują różnego rodzaju dysfunkcje poprzez inspirowanie działań samopomocowych w środowisku, -współpraca z instytucjami rządowymi, samorządowymi i podmiotami niezaliczonymi do sektora finansów publicznych w zakresie udzielania kompleksowej pomocy osobie zwracającej się o wsparcie., - współpraca i współdziałanie z innymi specjalistami w celu przeciwdziałania i organizowania patologii, skutków negatywnych zjawisk społecznych i łagodzenia skutków ubóstwa, - opracowywanie dokumentów sprawozdawczych, analitycznych, informacyjnych i innych, - współuczestniczenie w inspirowaniu, opracowywaniu, wdrażaniu oraz rozwijaniu lokalnych programów pomocy społecznej ukierunkowanych na podniesienie jakości życia podopiecznych. Praca wykonywana jest na terenie miasta Pruszcz Gdański. Praca od poniedziałku do piątku: - poniedziałek od godz. 8:00 do godz. 16:00, - wtorek - piątek od godz. 7:30 do godz. 15:30, - inne godziny w zależności od potrzeb na polecenie przełożonego.
StPr/25/7816
data rozpoczęcia pracy od 28.10.2025
wynagrodzenie od od 4 940 do 7 900 PLN

Znajomość zasad pełnienia służby w składzie pogotowia przeciwpożarowego i dyżurnego straży, znajomość rozmieszczenia sprzętu pożarniczego w samochodzie, posługiwanie się sprzętem pożarniczym i ratowniczym będącym na wyposażeniu pogotowia przeciwpożarowego, wykonywanie podczas akcji ratowniczej zadań wynikających z przeznaczenia stanowiska służbowego, sprawdzanie przydzielonego sprzętu, utrzymywanie go w czystości i natychmiastowej gotowości do użycia. Praca zmianowa 24/72 godzinna, od poniedziałku do niedzieli, w godzinach 6-6 (według grafiku ustalonego z pracodawcą).
StPr/25/7804
data rozpoczęcia pracy od 10.11.2025
wynagrodzenie od od 5 095 do 6 021 PLN

Obsługa klienta, fakturowanie, pozyskiwanie nowych klientów. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-16.
StPr/25/7779
data rozpoczęcia pracy od 13.10.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN