1) prowadzenie spraw osobowych pracowników związanych z nawiązaniem, zmianą,
rozwiązaniem lub wygaśnięciem stosunku pracy oraz sporządzanie dokumentów w tym
zakresie,
2) prowadzenie dokumentacji związanej z zawarciem umów cywilnoprawnych,
3) prowadzenie procedury naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze
stanowiska urzędnicze Ośrodka,
4) wystawianie pracownikom delegacji służbowych i legitymacji służbowych,
5) bieżące prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników,
6) nadzór nad przeprowadzaniem okresowej oceny pracowników,
7) przygotowywanie dla pracowników skierowań na badania okresowe, kontrolne i wstępne,
8) zgłaszanie w programie Płatnik do ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników i zleceniobiorców oraz członków ich rodzin, a także wprowadzanie korekt i
wyrejestrowywanie,
9) prowadzenie dokumentacji związanej z wolontariatem, stażami oraz praktykami
zawodowymi,
10) prowadzenie odpowiedniej dokumentacji w zakresie Pracowniczych Planów
Kapitałowych i jej archiwizowanie,
11) sporządzanie okresowych sprawozdań,
12) prowadzenie dokumentacji związanej z ZFSŚ,
13) archiwizacja dokumentacji kadrowe,
14) obsługa finansowo-księgowa rachunków wyodrębnionych do prowadzenia operacji
finansowych ze środków PFRON , programu Aktywny Samorząd,
15) dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących
operacji gospodarczych i finansowych,
16) sporządzanie sprawozdań finansowych i budżetowych,
17) zastępstwo na stanowisku ds. płac,
18) należyte przechowanie i zabezpieczanie dokumentów księgowych, ksiąg rachunkowych oraz sprawozdań finansowych
StPr/25/7860
data rozpoczęcia pracy od 02.11.2025
wynagrodzenie od od 5 100 do 6 200 PLN