Zamknij

Pracownik serwisu sprzątającego

Nr oferty: StPr/25/7102Dodane przez: ASKAMA SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
: Utrzymanie czystości na terenie obiektu/obiektów (biurowych, mieszkalnych, użyteczności publicznej, itp.). Sprzątanie pomieszczeń (biurowych, socjalnych, hotelowych, łazienek, korytarzy, itp.). Inne prace porządkowe zlecone przez przełożonego. Pracę w godzinach 7.30-14.30 co drugi dzień!! Praca na pół etatu, co drugi dzień po 7 godzin.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 12.09.2025
: od 30,50 PLN /godz.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką godzinową
Dane pracodawcy:
Pracodawca: ASKAMA SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Lęborska 3B, 80-386 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Osoba do kontaktu:
Numer telefonu: 722 380 009
E-mail: [email protected]
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: -
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Utrzymanie czystości na terenie obiektu/obiektów (biurowych, mieszkalnych, użyteczności publicznej, itp.). Sprzątanie pomieszczeń (biurowych, socjalnych, hotelowych, łazienek, korytarzy, itp.). Inne prace porządkowe zlecone przez przełożonego. Pracę w godzinach 7.30-14.30 co drugi dzień!! Praca na pół etatu, co drugi dzień po 7 godzin.
StPr/25/7102
data rozpoczęcia pracy od 12.09.2025
wynagrodzenie od od 30,50 PLN /godz.

Pozyskiwanie klientów do współpracy, przygotowywanie ofert handlowych. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-16.
StPr/25/7119
data rozpoczęcia pracy od 12.09.2025
wynagrodzenie od od 5 000 do 5 500 PLN

Obsługiwanie maszyn do produkcji taśm, pakowanie produktu do kartonów zbiorczych. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 6-14, 8-16.
StPr/25/7120
data rozpoczęcia pracy od 12.09.2025
wynagrodzenie od od 4 950 do 5 300 PLN

Młodszy referent lub Referent: - wprowadzanie danych do numerycznych baz danych: BDOT500 (obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500 - 1:5000), GESUT (geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu), EGIB (ewidencji gruntów i budynków) BDSOG (szczegółowych osnów geodezyjnych) w obowiązującym systemie informatycznym do prowadzenia powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, - udostępnianie materiałów zasobu geodezyjnego na wniosek lub w związku ze zgłoszeniem pracy geodezyjnej. Podinspektor: - weryfikacja przekazanych przez wykonawców prac geodezyjnych zbiorów danych i dokumentów stanowiących wyniki zgłoszonych prac geodezyjnych, - sporządzanie projektów decyzji o odmowie przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego wyników zgłoszonych prac geodezyjnych, - przyjmowanie do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego wyników prac geodezyjnych i rejestrowanie ich w odpowiednim rejestrze materiałów zasobu, - wprowadzanie danych do numerycznych baz danych: BDOT500 (obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500 1:5000), GESUT (geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu), EGIB (ewidencji gruntów i budynków) BDSOG (szczegółowych osnów geodezyjnych) w obowiązującym systemie informatycznym do prowadzenia powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. Podinspektor: - weryfikacja przekazanych przez wykonawców prac geodezyjnych zbiorów danych i dokumentów stanowiących wyniki zgłoszonych prac geodezyjnych, - sporządzanie projektów decyzji o odmowie przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego wyników zgłoszonych prac geodezyjnych, - przyjmowanie do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego wyników prac geodezyjnych i rejestrowanie ich w odpowiednim rejestrze materiałów zasobu, - wprowadzanie danych do numerycznych baz danych: BDOT500 (obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500 1:5000), GESUT (geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu), EGIB (ewidencji gruntów i budynków) BDSOG (szczegółowych osnów geodezyjnych) w obowiązującym systemie informatycznym do prowadzenia powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. Praca w poniedziałek, wtorek, czwartek w godzinach 7:30-15:30, w środe 8-16:30, w piątek 7:30-15.
StPr/25/7052
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od od 4 800 PLN

Przyjmowanie i realizowanie wniosków o: wydanie wypisów i wyrysów z operatu ewidencyjnego, udostępnienie materiałów powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w zakresie ewidencji gruntów i budynków. Aktualizacja informacji zawartych w ewidencji gruntów i budynków. Udział w postępowaniach administracyjnych dotyczących gleboznawczej klasyfikacji gruntów. Przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji do archiwum zakładowego. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:30-15:30.
StPr/25/7055
data rozpoczęcia pracy od 11.09.2025
wynagrodzenie od od 4 800 PLN

Czuwanie nad zdrowiem, bezpieczeństwem, dobrym samopoczuciem dzieci. Wykonywanie różnych codziennych zabiegów pielęgnacyjnych. Prowadzenie pracy opiekuńczej w oparciu o obowiązujące przepisy. Dokumentowanie wyników obserwacji pielęgniarskiej/położniczej (monitoring rozwoju dziecka). Współdziałanie i informowanie rodziców o sytuacji zdrowotnej i rozwoju dziecka. Realizowanie zasad i czynności wynikających ze statutu żłobka. Tworzenie warunków do optymalnego rozwoju dziecka we wszystkich sferach jego rozwoju. Inne prace opiekuńczo zdrowotne wynikające z zasad opieki nad dziećmi do lat 3. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 6-17.
StPr/25/7021
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od od 5 800 PLN

Nauczyciel psycholog. Wymiar czasu pracy 11/22
StPr/25/7008
data rozpoczęcia pracy od 09.09.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Zajmowanie się administrowaniem oraz zapewnieniem właściwego stanu technicznego oraz estetyki użytkowanych obiektów, pomieszczeń i lokali mieszkalnych pozostających w dyspozycji komendy powiatowej, a także planowaniem i realizacją inwestycji oraz remontów w tym zakresie. Prowadzenie spraw związanych z terminowym dokonywaniem ewidencji, rejestracji oraz przeglądów technicznych pojazdów, przyczep, sprzętu silnikowego itp., opracowywanie planu potrzeb w zakresie wydatków rzeczowych, w tym także wyposażenia strażaków w odzież ochronną, specjalną i wyposażenia osobistego. Uzgodnienie z właściwymi pod względem merytorycznym komórkami organizacyjnymi komendy, przygotowywać treści umów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania komendy oraz prowadzić nadzór nad terminami ich obowiązywania. Dokonywanie zakupów i dostaw sprzętu, materiałów, paliwa, urządzeń i usług niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania komendy powiatowej ze szczególnym uwzględnieniem procedur wynikających z ustawy prawo zamówień publicznych. Opisywanie faktur pod względem celowości i zgodności z trybem zamówienia. Prowadzenie obsługi mieszkaniowej, mundurową i socjalną strażaków, pracowników cywilnych, emerytów komendy powiatowej. Wykonywanie zadań komisji przetargowej związanej z przeprowadzeniem postępowań o udzielenie zamówienia, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych. Odpowiedzialność za zabezpieczenie logistyczne działań ratowniczych, ćwiczeń i szkoleń prowadzonych przez jednostki krajowego systemu ratowniczo-gaśniczego na terenie powiatu, w przypadku nieobecności kierownika sekcji ds. kwatermistrzowsko-technicznych będzie wykonywać zadania w ramach jego zastępstwa. Praca w systemie codziennym w godzinach 7:30-15:30.
StPr/25/7000
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od od 4 700 PLN

Prace ogólnobudowlane. Dni i godziny pracy według grafiku ustalonego z pracodawcą.
StPr/25/6879
data rozpoczęcia pracy od 04.09.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Przygotowywanie kosztorysów inwestycyjnych i powykonawczych do ofert przetargowych. Sporządzanie przedmiarów zgodnie z dokumentacją projektową. Analiza dokumentacji projektowej i wykonawczej. Wyceny robót budowlanych sanitarnych, materiałów i sprzętów. Współpraca z działem projektowym i wykonawczym. Określenie budżetu potrzebnego na zrealizowanie inwestycji. Monitorowanie kosztów realizowanych projektów.
StPr/25/6844
data rozpoczęcia pracy od 02.09.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN