M-Hero 917 mierzy 4987 mm długości, 2080 mm szerokości i 1935 mm wysokości, z rozstawem osi 2950 mm. Prześwit wynosi 335 mm, a maksymalna głębokość brodzenia sięga 900 mm. Masa własna pojazdu to około 3410 kg, co wynika z dużej baterii i solidnej konstrukcji.
Bagażnik oferuje 452 litry pojemności, która po złożeniu tylnych siedzeń znacząco wzrasta. Hak holowniczy umożliwia holowanie do 2,5 tony. Pojazd objęty jest 5-letnią gwarancją lub 100 000 km, natomiast akumulator i napęd – 8 lat lub 160 000 km. Pierwszy salon i serwis Dongfeng w Polsce otwarto w Warszawie, a kolejne punkty planowane są do końca 2025 roku.

Kabina M-Hero 917 została wyposażona w trzy duże ekrany: 12-calowy zestaw wskaźników, 16-calowy centralny ekran dotykowy i ekran dla pasażera. System infotainment obsługuje Apple CarPlay, Android Auto i Bluetooth, a system audio z redukcją szumów zapewnia wysoką jakość dźwięku.
Standardowe wyposażenie obejmuje m.in.:
- kamerę Night Vision z wykrywaniem pieszych i pojazdów
- adaptacyjny tempomat i asystenta pasa ruchu
- monitorowanie martwego pola oraz automatyczne hamowanie
- fotele z masażem, podgrzewaniem i wentylacją
- panoramiczny dach
Dodatkowo M-Hero 917 oferuje systemy terenowe M ATS, tryb „crab-walking” z obracanymi tylnymi kołami, pneumatyczne zawieszenie z regulacją wysokości oraz funkcję pełzania do brodzenia w wodzie.
Wersja elektryczna SUV-a wykorzystuje cztery silniki elektryczne, każdy na jedno koło, o łącznej mocy 1088 KM i momencie obrotowym 1400 Nm. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 4,2 sekundy, a maksymalna prędkość wynosi 200 km/h.
Bateria o pojemności 142,7 kWh (NMC Qilin od CATL) zapewnia zasięg 420 km według cyklu WLTP, a moc ładowania wynosi 100 kW (DC) lub 11 kW (AC). Pojazd radzi sobie w trudnym terenie dzięki dwubiegowej skrzyni automatycznej, pneumatycznemu zawieszeniu o skoku 150 mm i hamulcom Brembo z 6-tłoczkowymi zaciskami.
M-Hero 917 to luksusowy elektryczny SUV, który łączy wysokie osiągi z zaawansowanymi systemami terenowymi i komfortowym wnętrzem. Model oferuje nowoczesną alternatywę dla wymagających klientów szukających połączenia mocy, technologii i praktyczności w jednym pojeździe.

Zapraszamy do kontaktu i jazdy próbnej:
Grupa Janisz – Dealer i Serwis, ul. Batalionów Chłopskich 5, 83-000 Pruszcz Gdański.
Tel.: 573 839 431, e-mail: http://[email protected].www.janisz.pl/dongfeng
[FOTORELACJA]1396[/FOTORELACJA]
Dostępność i oferta u doradców!
Żwirownia w Przywidzu? „Szanse na jej powstanie...
Jakoś o tym sie nie mówi ale zauważyłem, ze pan Włodzimierz jak jest coś dobrze to się chwali a jak coś żle to na poprzednika. Tak na logikę to problem nie jest Że ktoś chciał prowadzić biznes na żwirze ale złe procedury obecnej władzy. Zabrakło konsultacji a wicewójt nie powinien sam i w tajemnicy przed rada ale i mieszkańcami podpisywac decyzji dla inwestora. Co tu samo złożenie wniosku? Każdy może i jak tez składałem ale poprzednie władze jak wniosek rozpatrzyły to wyszło, ze nie moge prowadzić dziallności w oparciu o segregację petów. Były konsultacje z udziałem i mieszkańców i organizacji ale były tez i media.
Konfederat
09:32, 2025-10-22
Pruszcz Gdański: Utrudnienia na ul. Grunwaldzkiej
Szybko się obudzili, jak rozpoczęła się jesień i w zasadzie codziennie pada, co uniemożliwia położenie asfaltu. A w czwartek i piątek, tj. 23.10.2025 i 24.10.2025 roku czeka nas paraliż miasta. Burmistrz jak zwykle nic nie robi. DNO
Yvv
20:09, 2025-10-21
Pruszcz Gdański: Nowy wiadukt nad torami coraz bliżej!
Na pewno długo wyczekiwanej PRZEZ MIESZKAŃCÓW? XD Czy autor tej wzmianki (artykułem trudno nazwać) ma świadomość jakie potężne utrudnienia szykują się dla kierowców?
Ponury żart
07:41, 2025-10-21
Pruszcz Gdański inwestuje – małe zmiany, duże znaczenie
Przy ulicy Nowowiejskiego zabrakło chyba pieniędzy na załatanie dziur w asfalcie wykonanych przez budowlańców. Rozkuto jezdnię, i przy krawężnikach nowych chodników już nie położono asfaltu (co widać nawet na zdjęciu zamieszczonym w artykule), co tylko spowoduje po zimie większe dziury i zapadanie się chodnika wraz z krawężnikiem. Inwestycja wykonana niechlujnie, nieestetycznie oraz powodująca ryzyko degradacji zarówno jezdni jak i chodnika. Miasto i pracownicy urzędu miasta jak zwykle nic nie widzą.
Xxx
14:15, 2025-10-17
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz