Codzienne sprzątanie sali konferencyjnej, pomieszczeń biurowych i korytarza na parterze budynku Urzędu Miasta, w tym: odkurzanie pomieszczeń, zamiatanie i mycie podłóg oraz ich pastowanie, wycieranie kurzu z mebli biurowych i parapetów okiennych, opróżnianie koszy ze śmieci i makulatury, utrzymanie w należytym stanie higienicznym pomieszczeń sanitarnych oraz zainstalowanych w nich urządzeń sanitarnych, mycie drzwi, okien, powierzchni szklanych na parterze budynku w miarę potrzeby, jednak nie rzadziej niż cztery razy w roku, sprzątanie klatki schodowej oraz pomieszczeń piwnicy budynku Urzędu, dbanie o czystość tarasów przylegających do budynku Urzędu Miasta, usuwanie nieczystości wokół budynku Urzędu, należyte utrzymanie czystości wokół pojemników na śmieci umieszczonych za budynkiem Urzędu, zgłaszanie ich uszkodzeń oraz zmiany ich ilości, po zakończeniu sprzątania sprawdzenie, czy w sali konferencyjnej, pomieszczeniach biurowych, sanitarnych zostały wyłączone wszelkiego rodzaju odbiorniki energii elektrycznej oraz odbiorniki wody, sprawdzenia i pozamykania okien w sprzątanych pomieszczeniach przed ich opuszczeniem, zamknięcie wszystkich drzwi sprzątanych pomieszczeń, dbanie o powierzony sprzęt i urządzenia przeznaczone do sprzątania, właściwe przechowywanie i zabezpieczenie środków czystości, środków higienicznych, po zakończeniu czynności sprzątania, zgłaszanie uszkodzeń, zużycia sprzętu oraz urządzeń powierzonych do sprzątania, zgłaszanie wszelkich zauważonych awarii i uszkodzeń instalacji, urządzeń sieci wodociągowej, kanalizacyjnej i elektrycznej zainstalowanych w budynku Urzędu, zamykanie Urzędu po zakończeniu pracy, zastępstwo pracowników obsługi. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 13-19.
StPr/25/3099
data rozpoczęcia pracy od 24.04.2025
wynagrodzenie od od 3 525 do 4 200 PLN