Zamknij

Urbanista/Specjalista/ka ds planowania

Nr oferty: StPr/24/3522Dodane przez: Gdański Urząd Pracy

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Cicha, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Zakres obowiązków: - analizowanie nowych oraz istniejących lokalizacji pod kątem możliwości realizacji inwestycji w perspektywie obowiązujących dokumentów planistycznych w tym przede wszystkim Miejscowych Planów Zagospodarowania Przestrzennego oraz Studium Kierunków oraz Zagospodarowania Przestrzennego Gmin, miast - sporządzanie wniosków i uwag w procesach tworzenia i lub zmian Miejscowych Planów Zagospodarowania Przestrzennego oraz Studium Kierunków oraz Zagospodarowania Przestrzennego Gmin, miast - przygotowywanie wniosków do decyzji o warunkach zabudowy; - analizowanie poprawności już wydanych lub procedowanych decyzji o warunkach zabudowy; - bieżąca obsługa dokumentacji w tym katalogowanie, przetwarzanie dokumentów projektowych - tworzenie i bieżąca aktualizacja tabelarycznych zestawień wokół projektowych (Excel, Google Sheets); - wykonywanie innych zadań zleconych przez zespół deweloperski oraz przełożonych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 15.04.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 242 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
    Pozostałe wymagania
    Inne wymagania: wykształcenie architektoniczno-urbanistyczne, minimum 1 rok doświadczenia w przygotowaniu dokumentów planistycznych (WZ, MPZP, Studium), znajomość przepisów prawa budowlanego, obsługa AutoCad, proaktywność, dokładność, samodzielność, odpowiedzialność oraz konsekwencja w działaniu, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność.
    Dane pracodawcy:
    Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE SZYMICHOWSKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
    Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
    Adres: ŚWIERKOWA 26, 83-307 Kiełpino, powiat: kartuski, woj: pomorskie
    Osoba do kontaktu:
    Numer telefonu: 578 738 373
    E-mail: [email protected]
    Język aplikacji: polski
    Wymagane dokumenty: CV Prosimy o dodanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizyc
    Sposób kontaktu
    przekazania dokumentów:
    Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
    Prace przy stali zwykłej i nierdzewnej, kontrola jakości, montaż balustrad. Prace budowlane w terenie, Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o przesłanie CV na adres: [email protected] Kontakt telefoniczny 664-565-959
    StPr/24/0474
    data rozpoczęcia pracy od 29.04.2024
    wynagrodzenie od od 4 300 PLN

    Realizacja celów sprzedażowych, dbałość o uzyskanie optymalnego poziomu marży, sprzedaż produktów, dbałość o wprowadzanie i promocję nowych produktów dbałość o optymalizację kosztów. Zarządzanie podległym zespołem (planowanie pracy podległego zespołu, nadzór nad wyznaczaniem celów oraz codziennymi zadaniami). Skuteczne i konsekwentne motywowanie pracowników do osiągania jak najlepszych wyników w wykonywanej pracy. Organizowanie cyklicznych spotkań, rekrutacja pracowników oraz odpowiedzialność za wprowadzenie i wdrożenie nowych pracowników do pracy w zespole. Profesjonalna obsługa klienta zarówno zewnętrznego jak i wewnętrznego, dbałość o należyte zaopatrzenie sklepu, przyjmowanie dostaw towaru, sprawdzenie poprawności dokumentów dostaw oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie w dostępnym oprogramowaniu sprzedażowym. Raportowanie (rozliczanie kasy fiskalnej, przygotowywanie raportów, dziennych, miesięcznych), zarządzanie akcjami promocyjnymi na terenie sklepu, udział w zadaniach i pracy zespołu pracowników sklepu, przeprowadzanie inwentaryzacji i ograniczanie strat sprzedaży. Praca od poniedziałku do soboty, w zakresie godzin 6-22 (zgodnie z grafikiem ustalonym z pracodawcą). Miejsce pracy: Gdańsk lub Pruszcz Gdański.
    StPr/24/4005
    data rozpoczęcia pracy od 29.04.2024
    wynagrodzenie od od 5 400 do 7 000 PLN

    Prawidłowy rozładunek, składowanie i załadunek towaru. Przyjmowanie i wydawanie towaru zgodnie z obowiązującymi procedurami w oparciu o ściśle określone dokumenty. Magazynowanie, wydawanie i wykładanie produktów i opakowań z zachowaniem zasady FIFO (First In First Out & amp) i ewidencjonowanie ich w systemie. Optymalne wykorzystanie powierzchni magazynu i sprzętu. Niezwłoczne zgłaszanie przełożonemu wykrytych braków, nadwyżek i uszkodzeń. Utrzymanie porządku na sklepie i w około obiektu. Odbiór towaru od dostawców, zewnętrznych i wewnętrznych. Dbanie o poprawne ceny w systemie, zwłaszcza papierosy i alkohole, aby sprzedawane były w popranych cenach, miesięczne rozliczenie promocji w tym typu 50%, udział w spisie inwentaryzacyjnym, obliczenia, szukanie błędów. Zakładanie nowych kartotek normalnych i na wagę, z zachowaniem zasad, zdejmowanie blokady dokumentów. Wydruk cenówek na samoobsługę, na towary ważone, z dokumentu, z listy towarów, z kolektora, drukowanie wszystkich pozycji z faktur. Dbanie o poprawne ceny i poziom marży, w tym na towary gazetkowe oraz o poprawność listy towarów. Wykonywanie przecen towaru wraz z dokumentacją, przestrzeganie zasad wykonywania korekt wewnętrznych do faktury (rw-kor; pw-kor), rozliczanie opakowań zwrotnych z magazynem i innymi hurtowniami (palety, butelki, skrzynki, itp.). Przesunięcia magazynowe pomiędzy sklepami, z magazynu Cross Dock, tworzenie wstępnych zamówień dla liderów na podstawie rotacji, utrzymywanie optymalnych stanów magazynowych w porozumieniu z Kierownikiem Sklepu uwzględnianie przy tym pogody i świąt. Praca od poniedziałku do soboty, w zakresie godzin 6-22 (zgodnie z grafikiem ustalonym z pracodawcą).
    StPr/24/4006
    data rozpoczęcia pracy od 29.04.2024
    wynagrodzenie od od 4 500 do 5 800 PLN

    Nawiązywanie kontaktów telefonicznych oraz umawianie i odbywanie spotkań z potencjalnymi klientami celem przedstawienia oferty. Tworzenie bazy klientów na podstawie zebranych informacji. Kompleksowa obsługa klienta za pośrednictwem telefonu, online lub bezpośrednio. Odpowiadanie na wszelkie pytania i wątpliwości związane z usługami bądź towarami oferowanymi przez firmę. Informowanie o dostępnym w sprzedaży asortymencie. Przygotowywanie ofert handlowych, aby zachęcić do nabycia usług czy towarów. Czynności administracyjne: kompletowanie, skanowanie. Rejestracja dokumentów w systemie finansowo-księgowym i dystrybucja do właściwych jednostek. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach: 8-16.
    StPr/24/3950
    data rozpoczęcia pracy od 26.04.2024
    wynagrodzenie od od 4 242 PLN

    Rozładunek, załadunek samochodów (praca związana z dźwiganiem), przyjmowanie, sortowanie i przekazywanie przesyłek w obrębie sortowni, weryfikacja przyjmowanych przesyłek ze stosowną dokumentacją, praca ze skanerem terminalowym w czasie rozładunku, załadunku oraz tworzenie dokumentacji przewozowej, dbałość o bezpieczeństwo przesyłek. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 14-22 lub 23-7.
    StPr/24/3957
    data rozpoczęcia pracy od 26.04.2024
    wynagrodzenie od od 4 242 PLN

    STAŻ ZORGANIZOWANY PRZEZ GUP. Zapoznanie ze strukturą organizacyjną firmy oraz charakterem działalności firmy. Analiza dokumentacji technicznej. Zapoznanie z dokumentacją projektową i przepisami BHP. Asystowanie i współpraca z kierownikami budowy. Staż od poniedziałku do piątku w godzinach: 7 - 15.
    StPr/24/3430
    data rozpoczęcia pracy od 23.04.2024
    wynagrodzenie od 1 790,3 PLN

    Prace przy produkcji i montażu konstrukcji stalowych i zbiorników magazynowania wody, spawanie w osłonie argonu oraz elektrodą. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach: 7-15.
    StPr/24/3793
    data rozpoczęcia pracy od 23.04.2024
    wynagrodzenie od od 4 242 PLN

    STAŻ ZORGANIZOWANY PRZEZ GUP. Zapoznanie ze strukturą organizacyjną firmy oraz charakterem działalności firmy. Zapoznanie z dokumentacją i przepisami BHP. Sporządzanie raportów i projektów. Pomoc przy uzupełnianiu dokumentacji podwykonawczej. Staż od poniedziałku do piątku w godzinach: 7 - 15.
    StPr/24/3451
    data rozpoczęcia pracy od 23.04.2024
    wynagrodzenie od 1 790,3 PLN

    STAŻ ZORGANIZOWANY PRZEZ GUP. 1. Zapoznanie ze strukturą organizacyjną firmy oraz charakterem działalności firmy. 2. Wprowadzenie do procesu technologicznego budowy. 3. Zapoznanie z formalną procedurą prowadzenia robót elektrycznych. 4. Wprowadzenie do projektowania obiektów budowlanych. 5. Świadczenie podstawowej pomocy technicznej przy procesach elektrycznych. 6. Asystowanie inżynierom elektrykom. Staż od poniedziałku do piątku, w godzinach: 7-15.
    StPr/24/3429
    data rozpoczęcia pracy od 23.04.2024
    wynagrodzenie od 1 790,3 PLN

    Sprawowanie opieki nad wychowankami świetlicy, organizacja i pomoc w prowadzeniu zajęć świetlicowych, prowadzenie dziennika zajęć opiekuńczo-wychowawczych, udzielanie pomocy w nauce szkolnej, dbanie o estetyczny wygląd świetlicy, wzbogacanie warsztatu pracy autoedukacja, ponoszenie odpowiedzialności materialnej za sprzęt, materiały i pomoce edukacyjne w powierzonej grupie. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 14-18.
    StPr/24/3820
    data rozpoczęcia pracy od 08.05.2024
    wynagrodzenie od od 2 121 PLN