Napisał do nas Pan Tadeusz, mieszkaniec Pruszcza, który informuje, że po raz kolejny spotyka się z sytuacją, kiedy nie może kupić biletu w kasie dworca.
- Jaki sens miało budowanie nowego dworca, skoro nie można w nim kupić biletu? – pyta retorycznie nasz Czytelnik – Nikt przecież nie chodzi tam odpoczywać. Problem braku otwartej kasy biletowej dotyka szczególnie osoby starsze, które nie potrafią kupić biletu przez Internet. Równie dobrze więc, dworzec mógłby w ogóle nie istnieć skoro ma to wyglądać w ten sposób.
O sytuację zapytaliśmy rzecznika prasowego PKP S.A.
Do tej pory nie trzymaliśmy odpowiedzi.
[ZT]10424[/ZT]
[BANER]0[/BANER]
Dora20:51, 14.03.2024
Bilet w aplikacji kupisz, więc luzik. Dużo gorszy jest za mały parking. Już o 6.30 brakuje miejsc...
0 0
Jeszcze rok temu mozna było spokojnie mieć 'normalne' miejsce o 7:30, bez problemu. Teraz już o 6:30 jest absolutny brak miejsc. Chyba żeby parkować na końcu, tam na zielony trawnik za krawężnikiem. Mi się wydaje że tu ktoś sobie robi albo darmowy parking i parkuje cały czas - szczególnie łatwo to zauważyć jak przez noc pada śnieg i rano widać kto tu już 'dłużej' stoi, a kto 'nowy' przyjechał.